סקר סיכונים בבנייה

כל הוצאה כספית מביאה איתה סיכון כלשהו. גם קנייה אובססיבית קלה יכולה לגרום נזק כלשהו, ולכן, חשוב להיות מחושבים ונכונים, ולקחת אמצעי זהירות. אמצעי זהירות הם קריטיים במיוחד כאשר מבצעים קנייה גדולה, כמו נקייה של שטח. שטח אשר רוצים לבנות עליו צריך לעבור בדיקה מדוקדקת, גם כדי לראות אם יש התאמה לרצון של הרוכש, וגם כדי לבדוק את השטח ולראות שלא עוברים על החוק.

לעמוד במסגרת החוק

במדינת ישראל יש הרבה חוקים הקשורים לבנייה בשטח. חוקי הבנייה נועדו לשמור על כך שאנשים לא יחרגו מהוראות הבטיחות או מהשטח המוגדר להם, אך כאשר בונים בשטח בו יש עצים או צמחיה, חשוב מאוד לבצע סקר סיכונים בבנייה כדי לכסות את עצמכם. סקר סיכונים בבנייה בודק למעשה את כל הפרמטרים שיכולים להקשות על הבנייה מבחינה בטיחותית וכלכלית.

תוואי השטח

סקר סיכונים בבנייה נעשה על ידי אגרונום והוא בודק את תוואי השטח, ההיסטוריה של השטח, את החומרים והצמחייה וכמובן את העצים. העצים מהווים בהרבה מאוד מקרים את החסם הכי גדול בבנייה, כי יש לא מעט אזורים בהם עצים מוגדרים כצמחיה שתורמת לסביבה, והם מוגנים בפני כריתה. עם זאת, יש כיום הרבה מאוד שיטות שיכולות לעזור ולמצוא את הפתרון החכם והטוב ביותר לנושא.

העצים הם הבעיה

בנושא העצים, סוקר עצים מוסמך יכול לעשות את ההבדל. הוא זה שיכול לאפיין את העצים והשטח בצורה הטובה ביותר, וגם להביא לפתרונות הפרקטיים ביותר. יש עצים שאפשר להעתיק, ואחרים שאפשר לכרות ובנוסף, הסוקר יגיד לכם במה אסור לגעת ומתי כדאי מאוד לבנות מסביב לעץ, כדי לא להסתבך עם קנסות גדולים מאוד.

למנוע מפח נפש

לא פשוט לבצע בנייה בשטחים בישראל, וזה נוגע כמעט לכל מקום בו מופשרים שטחים או נמכרים שטחים לבנייה. הבנייה היא מורכבת ודי יקרה, ובנוסף, יש להתמודד עם האספקטים הלגאליים שמקשים גם הם מאוד. אם רוצים להיות סמוכים ובטוחים בבנייה, סוקר עצים מוסמך עם רקע אגרונומי יכול לסייע לכם מאוד ולמנוע את עוגמת הנפש שעלולה להיווצר בהמשך, אחרי שבונים ונאלצים להרוס.

כתיבת תגובה